lørdag den 26. juli 2014

Adidas Superstar 2




Adidas Superstar 

Beklager stilheden herinde, jeg har simpelthen været så træt, så jeg har ikke haft overskud til at lave et indlæg. Her i morges kom postmanden med endnu en pakke. I går bestilte jeg nemlig disse virkelig  cool Adidas Superstar sneakers, som jeg har ledt efter i flere uger i træk og endelig fandt jeg dem, på en dansk hjemmeside også lige i min størrelse! Også kom de kun en dag efter. 

søndag den 20. juli 2014

Perfect Boyfriend's



I går var jeg ude med min mor, hvor jeg fik fat i disse super lækre boyfriend jeans. De er simpelthen så fede, i sær formen på dem og den fede lyseblå farve. Egentlig gik jeg efter et par der var lidt mørkere end disse, men da jeg så prøvede dem, var farven så fed. Jeg er helt vilde med dem. Jeg fandt dem i H&M til sølle 350 kr! So Cheap! Det er de perfekte boyfriend jeans

XX

fredag den 18. juli 2014

Back From Vacation






Acne Sweater

Jeg er netop hjemme fra en lille uge på ferie og det er også derfor at jeg ikke har postet noget i en uge. Men nu er jeg klar igen. På billederne ser i et lille køb jeg fik gjort mig i søndags med min mutti. Det er denne så ekstrem lækre Acne strik, som jeg bla. også har vist i en Polyvore, hvor jeg nævnte at den skulle bare blive min, og det er den så og nøj, hvor er jeg bare glad for den. Den er fra ny kollektion, så de er hurtige væk, men jeg var så heldig at finde den i Ilum til de 1600.- 

søndag den 13. juli 2014

Stine Goya x H2O






            Det var disse black beauties postmanden kom med i går morges. Jeg bestilte de meget     eftertraktede Stine Goya x H2O sandaler i torsdags på Bahne's hjemmeside. Servicen var super god,   for det var nemlig rigtigt at de først skulle være kommet mandag, men så fik jeg en besked om at de ville komme lørdag morgen i stedet for, hvilket var super skønt, da jeg tager på ferie mandag og derfor først ville kunne hente dem en uge senere. Jeg elsker at Stine Goya har forvandlet de ellers en smule kedelig H2O sandaler til noget helt nyt, ved at tilføje guld detaljerne. I dag har jeg drukket kaffe og spist lækker frokost med min elskede mor, og bagefter på en lille shoppe tur, hvor jeg fik købt mig en meget lækker sag til efteråret.

XX

lørdag den 12. juli 2014

Fall/Winter 14'

fash


Outfit Venstre: Acne sweatshirt, Saint Laurent leathershorts, Givenchy high-top sneakers, Stella McCartney bag

Outfit Højre: Isabel Marant tee, Isabel Marant trousers, Givenchy slippers, Chanel flap bag

Jeg er sindssyg vild med disse to sæt som jeg kreerede i går aftes. Jeg er helt forelsket i Acne strikken, som jeg bare må ha' fingrende i. Den er ny kollektion, så den er allerede i butikkerne og diverse webshop's, så det er bare med at skynde sig. Isabel Marant bukserne er jeg også helt hooked på. Jeg elsker det pyjamas look der er over dem, det gør dem simpelthen så fede. I morges kom postmanden med en lille pakke, som jeg havde ventet siden torsdag, så dem tænker jeg måske at jeg viser på et tidspunkt?

XX

fredag den 11. juli 2014

New House, New Room





Det er ikke mindre end en uge siden jeg flyttede ind i et helt nyt byggede-fra-bunden hus. Mine forældre har længe haft den drøm om at bygge et hus helt fra bunden, de har så ikke selv bygget det, men nu står det her og det er simpelthen det smukkeste hus jeg nogensinde har set. Og indeni er det endnu smukkere. Men siden jeg er flyttet, har jeg så også fået mig et nyt værelse og jeg elsker det. Det er et super rumligt rum, så der mangler ikke plads også er indretningen helt perfekt. Det er min mor der har været på spil, da hun har virkelig god smag i møbler. Hun har fundet den fineste gyngestol i hvid fra amerikanske Eames og en masse andre super lækre ting. Jeg er alt i alt en meget lykkelig pige for mit nye værelse!

XX

torsdag den 10. juli 2014

All Black





Zadig & Voltaire tee, Sign leatherpants, Stella McCartney espadrilles, Hermés bracelet, Balenciaga bag


Dette outfit var jeg iført i tirsdags til min kære far's 43 år's fødselsdag. Det blev fejret på restaurant Geist i indre by, med super lækker gourmet mad. Jeg var som sagt iført dette outfit, som jeg er blevet helt vild med. Jeg elsker læderbukserne, da de har det lidt mere cozy look frem for stramme læderbukser. De lækre espadrilles er klart en favorit. De er igen super cozy, men simpelthen så lækre og kan styles på alle måder. 

XX