Acne Sweater
Jeg er netop hjemme fra en lille uge på ferie og det er også derfor at jeg ikke har postet noget i en uge. Men nu er jeg klar igen. På billederne ser i et lille køb jeg fik gjort mig i søndags med min mutti. Det er denne så ekstrem lækre Acne strik, som jeg bla. også har vist i en Polyvore, hvor jeg nævnte at den skulle bare blive min, og det er den så og nøj, hvor er jeg bare glad for den. Den er fra ny kollektion, så de er hurtige væk, men jeg var så heldig at finde den i Ilum til de 1600.-





Ingen kommentarer:
Send en kommentar