Adidas Superstar
Beklager stilheden herinde, jeg har simpelthen været så træt, så jeg har ikke haft overskud til at lave et indlæg. Her i morges kom postmanden med endnu en pakke. I går bestilte jeg nemlig disse virkelig cool Adidas Superstar sneakers, som jeg har ledt efter i flere uger i træk og endelig fandt jeg dem, på en dansk hjemmeside også lige i min størrelse! Også kom de kun en dag efter.



Ingen kommentarer:
Send en kommentar