søndag den 13. juli 2014

Stine Goya x H2O






            Det var disse black beauties postmanden kom med i går morges. Jeg bestilte de meget     eftertraktede Stine Goya x H2O sandaler i torsdags på Bahne's hjemmeside. Servicen var super god,   for det var nemlig rigtigt at de først skulle være kommet mandag, men så fik jeg en besked om at de ville komme lørdag morgen i stedet for, hvilket var super skønt, da jeg tager på ferie mandag og derfor først ville kunne hente dem en uge senere. Jeg elsker at Stine Goya har forvandlet de ellers en smule kedelig H2O sandaler til noget helt nyt, ved at tilføje guld detaljerne. I dag har jeg drukket kaffe og spist lækker frokost med min elskede mor, og bagefter på en lille shoppe tur, hvor jeg fik købt mig en meget lækker sag til efteråret.

XX

1 kommentar: