lørdag den 12. juli 2014

Fall/Winter 14'

fash


Outfit Venstre: Acne sweatshirt, Saint Laurent leathershorts, Givenchy high-top sneakers, Stella McCartney bag

Outfit Højre: Isabel Marant tee, Isabel Marant trousers, Givenchy slippers, Chanel flap bag

Jeg er sindssyg vild med disse to sæt som jeg kreerede i går aftes. Jeg er helt forelsket i Acne strikken, som jeg bare må ha' fingrende i. Den er ny kollektion, så den er allerede i butikkerne og diverse webshop's, så det er bare med at skynde sig. Isabel Marant bukserne er jeg også helt hooked på. Jeg elsker det pyjamas look der er over dem, det gør dem simpelthen så fede. I morges kom postmanden med en lille pakke, som jeg havde ventet siden torsdag, så dem tænker jeg måske at jeg viser på et tidspunkt?

XX

2 kommentarer:

  1. super fine outfits du har fundet frem :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
  2. Så fint!

    http://simplynr10000.blogspot.dk

    SvarSlet