fredag den 11. juli 2014

New House, New Room





Det er ikke mindre end en uge siden jeg flyttede ind i et helt nyt byggede-fra-bunden hus. Mine forældre har længe haft den drøm om at bygge et hus helt fra bunden, de har så ikke selv bygget det, men nu står det her og det er simpelthen det smukkeste hus jeg nogensinde har set. Og indeni er det endnu smukkere. Men siden jeg er flyttet, har jeg så også fået mig et nyt værelse og jeg elsker det. Det er et super rumligt rum, så der mangler ikke plads også er indretningen helt perfekt. Det er min mor der har været på spil, da hun har virkelig god smag i møbler. Hun har fundet den fineste gyngestol i hvid fra amerikanske Eames og en masse andre super lækre ting. Jeg er alt i alt en meget lykkelig pige for mit nye værelse!

XX

3 kommentarer:

  1. Hej! Super fin blog du har, du velkommen til at kigge forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde mange tak og virkelig iligemåde!

      Slet
  2. Dit værelse er noget så fint!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet