torsdag den 10. juli 2014

All Black





Zadig & Voltaire tee, Sign leatherpants, Stella McCartney espadrilles, Hermés bracelet, Balenciaga bag


Dette outfit var jeg iført i tirsdags til min kære far's 43 år's fødselsdag. Det blev fejret på restaurant Geist i indre by, med super lækker gourmet mad. Jeg var som sagt iført dette outfit, som jeg er blevet helt vild med. Jeg elsker læderbukserne, da de har det lidt mere cozy look frem for stramme læderbukser. De lækre espadrilles er klart en favorit. De er igen super cozy, men simpelthen så lækre og kan styles på alle måder. 

XX


4 kommentarer:

  1. Så så så lækkert et outfit!

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Virkelig fin blog du har! tjek gerne min ud hvis det lyster:)

    http://simplynr10000.blogspot.dk

    SvarSlet